Som jag har längtat till denna dagen! Idag fick jag äntligen dra på mig understället, tightsen, tröjan, pannbandet, pulsbandet, och skorna igen för att ta mig runt en runda på 7,5km. Känslan när jag drog i gång var att detta kommer bli tungt men att jag skulle ta mig runt, de var tungt men jag vet ju anlednigen till det så är inget att bli frustrerad av, utn bara bita ihop och fortsätta fokusera.
Mina 7,5 km kändes väldigt bra när de var avklarade sista 1 km så ökade jag på bra för jag ville veta hur kroppen svarade när jag pressade den och den svarade faktiskt bra så imorgon har jag tänkt köra ett lite hårdare 4 km pass. 
 
Min älskade sambo har haft ett projekt som han håller på att avsluta nu. Han har nämligen målat om vårt sovrum och det blev riktigt bra! Vitt och enkelt så inatt sover vi där inne igen!
 
 
 
Igår när jag kom hem från jobbet mellan passen så gick bara all luft ur mig allt kändes bara piss! Kan inte svara på vad det riktigt var, men jag kommer in i såna perioder till och från. Fick bara en sådan känsla att jag var helt ensam saknar verkligen mina tjejer i Sälen. Har alltid vart en som hellre haft massa vänner runt mig än suttit ensam hemma. Efter en kopp kaffe med svärfar och älsklingen så åkte jag och Niclas till rusta för att inhandla yttligare en färgburk till sovrummet. 
Niclas vet vad som får mig att le och de är att besöka en sportbutik så vi begav oss till stadium kollade på lite linnen, tights, skor. Hittade massor av olika saker som jag ville ta med mig hem tänk om man hade massa pengar då vet jag vad min garderob hade bestått av! Hahah LOVE IT <3
Men hittade ett par Nike pro tights som var nersatta från 499:- till 250:- dom fick följa med hem dom fick jag av min älskade pojkvän han ville bara ha ett leende han hatar att se när jag inte mår bra. Han berättade att de syns direkt jag inte mår bra eller undan håller något för att pga att jag viker undan blicket direkt man får ingen ögonkontakt jag är med men ändå inte närvarande som han sa.
 
 
You are my star me everything !
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej