JAG GJORDE DET JAG SPRANG 15 KM PÅ 1.29.23 !!!
Att springa idag gick så jävla bra allt bara flöt på som ett rinnade vatten endorfinerna som kom när jag var klar det hade nästan inget slut, de bara sprutade lycka om mig! Det första jag gör när jag är klar är att slå numret till min pappa för att berätta tiden jag sprang på! Pappa blev imponerad av att jag hade klarat av att springa på den tiden och det gör mig ännu mer nöjd efter att vi hade lagt på så kom det till och med lite glädjetårar rullande ner för mina kinder!
Jag är verkligen så nöjd över mig själv, jag blir tokig det jag gör nu med min träning är bland det bästa som har jag gjort!
 
Det jag kan säga till folk som vill få lite ny gnista i tränigen sätt upp ett bra mål och be någon hjälpa om med ett träningsupplägg för dig. 
 
Tackar min pappa varje dag jag ger mig ut och tränar eller har mina vilodagar! 
 
 
 
Jag håller fortfarande tummarna att min mor och far kommer vara där i Göteborg 17 maj!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej