Kan inte ens beskriva med ord hur glad och tacksam jag är över att min pappa har jobba ihop ett träningsupplägg åt mig inför Göteborgsvarvet 17 Maj! Blev så glad att tårarna faktiskt kom igår när mailet ramlade in i min inkorg.
Jag riktigt taggad för detta, har två pass kvar innan jag tar två dagars vila så börjar jag på söndag med upplägget som pappa har gjort åt mig! Det andra som jag ska kolla på nu är kosten som kommer vara en stor del av att jag ska klara detta för att förbli frisk och skadefri ! 122 dagar kvar till den stora dagen!
En sak som jag har sagt till Niclas är att tänk om pappa och mamma skulle vara där i Göteborg när jag springer, det hade vart riktigt grymt ! Visst de skulle vara kul om dom kom ner till Kalmar när vi fyller år men faktiskt skulle de slå så många gånger högre om de dök upp i Göteborg!
 
Idag har jag klarat av milen under 1 h vilket är riktigt skönt när denna mil var den längsta på länge! Men jag fullföljde hela milen och jag har en hund nu som är riktigt trött.
 
 

Kommentera

Publiceras ej