Näe nu är de fan på tiden att jag slutar lalla omkring. Jag började ju året riktigt bra med att ta tag i matten då jag behöver läsa upp det när jag vill fortsätta läsa till mäklare inom 2 år.
Men mitt mål nu är att hitta ett redigt jobb som jag får timmar och där av mer pengar för nu går de precis runt för mig och det tar på mig. Jag har alltid haft gott om pengar kvar efter att alla räkningarna var betalda men de senaste året har jag uppriktigt varit lat, de var skönt med ett jobb i somras då jag inte jobbade 200 h i månaden jag hade en sommar där jag kunde göra det jag ville.
Jag var ledig på dagarna och jobbade kvällarna vilket var underbart den gånga sommaren kändes nästan som 7 veckors semester.
Men nu står jag här idag i februari fick jag inte ens ut 5k! Imorgon ska jag skriva ihop helt nya cvn för nu fan ska fröken ha ett nytt jobb att gå till !!!!
 
 
 
 
en bild på mig från 2009 !
 

Kommentera

Publiceras ej