Har en riktigt tung vecka för tillfället när det gäller träning/kost. Känner i stort sätt ingen hungerkänsla den kommer ett tag men sen försvinner den om jag inte äter då där direkt då jag är hungrig. Har inte hunnit med mina löpning vare sig igår eller idag och de gör att jag känner mig stressad nu har jag inte tränat ordentligt sen i torsdags, det gör mig ledsen och stressad.
Har så mycket som snurrar i mitt lilla huvud så som jobb/pengar/träning/kost/skola/sömn/fritid och alla dessa saker ska jag hinna med på dygnets 24 timmar varför i helvete kan inte bara dagarna ha mer timmar så man hinner med allt !!!
Alla säger att skolan och jobbet är saker som jag ska fokusera på och det vet jag också men det är inte så jag ser de, absolut inte nu när det är 2 månader kvar till Göteborgsvarvet för nu är det mitt stora MÅL det är något jag vill klara av under 3h och just därför är träning högst upp på min lista för att prestera så måste man bygga upp kroppen och ge den saker som den kommer att behöva för att klara dessa 21km!

Imorgon är det löpning, jobb, gym, plugga och mysa med min fina sambo redan nu är jag stressad att allt ska hinnas med. USCH !

Nu blir det sova så man tar sig upp och i sovrummet väntar en hund som inte alls vill sova...
 
 

Kommentera

Publiceras ej