...kan du inte bara ta och släppa för att låta mig vara, så kan jag fortsätta fokusera på mitt stora mål detta år med min löpning! Nu har jag snart vart redigt förkyld i en vecka och de gör mig riktigt stressad känns som att jag inte  hinner med den träningen som jag har planerad för mig. Jag vet ju att de inte är någon idé att stressa upp för att det blir ju inte bättre.
Men känner hur hela kroppen verkligen längtar efter att få anstränga sig rejält igen få känna mjölksyran komma smygande. Var i alla fall på gymmet idag genom att jag inte har ont i halsen så ville jag prova hur de känns vart jag ligger om jag kan börja köra på igen från lördag/söndag.
Kändes ju i kroppen att jag har haft något i kroppen under en tid men ser i alla fall ljuset i tunneln!
 
Ikväll gjorde jag en riktigt god middag till mig och sambon de blev en marinerad kycklingklubba med en ljummen sallad med potatis och steka brysselkål tillsammans med kall gurkdressing.
Idag skulle jag ju också operera bort en vagel som jag haft en längre i mitt högra öga men jag hade turen att jag inte behövde någon operation. Imorgon blir de att köpa mig en trisslott !
 
Middagen som jag stod för idag.
 
Från gymmet idag.
  
Min lilla uggla haha o min Grey Teddy Bear
 
Jag tog slag i saken och la lite färg i håret! Blir lite mörkare gött !
 
 
 

1 kommentarer

dite

19 Feb 2014 22:46

du är såå fin, krya på dig!

Kommentera

Publiceras ej