Ojoj nu är de bara 2 månader och 7 dagar kvar till Göteborgsvarvet 2014, tiden går verkligen fort framåt men kan inte klaga jag hinner med min träning bra. I lördags så klarade jag av mina fösta 16 km och de kändes riktigt bra även fast bena var riktigt trötta och tunga så var huvudet riktigt piggt hade nog klarat av att springa några kilometer till bara på den viljan jag har i skallen.
 
Blir så imponerad av mig själv vad jag klarar av med vilja och träning kroppen är verkligen grym! Ikväll ska magen fyllas med lite med lite kyckling och potatis för att sedan bege oss till gymmet där jag ska köra mina intervaller så jag längtar ! Sen är det två dagar med löpning milen både tisdag och onsdag.
Imorgon har jag även ett matte prov på det 4a första kapitelna som jag har räknat i matte a så ska plugga lite ikväll när jag kommer hem också har jag tänkt.
 
 Jag idag denna soliga dag !
Idag har de vart ett helt underbart väder med strålande sol och 14 plus grader vad fan finns det att klaga på, har även börjat plocka bort alla vinterjackor för att ersättas med vår/sommarjackor.
 
 
 
 
Gav förresten min sambo ett riktigt gått skratt på gymmet förra veckan när han kom när jag körde lite bröst.
Jag når inte riktigt ner till golvet med mina 152,5cm när stolen är högst upp ;)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej