Idag gjorde jag de, idag tog jag mig i kragen och gick till kunskapsnavet och vips så börjar jag med att läsa upp matten redan under nästa vecka. Så jäkla stolt över mig själv vill tacka min älskade Niclas, min far & mor att dom sparkar mig i rätt riktning och som stöttar mig i allt! De vill mig bara de absolut bästa för mig. Kollat lite utbildningar men jag tror jag har bestämt mig för att sikta in mig på mäklare nu, har ju länge haft tankarna mot hälsoprogram men har tänkt om nu när denna bransch är mättat redan nu och vad kommer den inte vara inom 3 år då jag skulle vara klar. Då kommer då inte finnas ett enda jobb.
Nu är bara tanken vart ska jag plugga när jag väl är redo för att söka in Luleå eller Malmö ?

Tog mitt första löppass för 2014 idag också vilket inte kändes lika bra men har man inte sprungit på 3 veckor så ska man inte förvänta sig det bästa det vet jag ju längst in. Men de gör ont när de inte går som jag har bestämt att de ska göra från början. Nu blir de att lägga upp ett träningsschema och bättre kost för här ska de tränas! <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej