Jag säger då bara de, JAG GJORDE DE, JAG KLARADE AV GÖTEBORGSVARVET 2014! Jag sprang hela tiden la inte av en enda gång jag höll mitt planerade tempo! De jag inte klarade av var att öka sista kilometerna bena var totalt slut dom var som stockar. Men min sluttid blev ändå 2.02.03 och med en snitt hastighet på 5.48min per kilometer och det är absolut inte dåligt att hålla den tiden i 21km!
Jag har redan bestämt mig för att anmäla mig till nästa års göteborgsvarv och innan det ska jag ha sprungit många mer tävlingar kanske tilloch med springa seedningsloppen för att komma så långt fram som möjligt. 
 
Finns inte ord om hur tacksam över att jag har min pappa som hjälpt mig till det yttersta med att sätta ihop ett träningsupplägg till mig för att ge mig den bästa möjliga uppladdning inför göteborgsvarvet och min 21 km som jag skulle klara av. Trots motgångarna med knäna och det absolut värsta blåsorna under mina fötter som har suttit i hålfoten vilket ha lett till att jag totalt inte har kunnat springa ordetnligt under dom 2 senaste månaderna. 
Men tackvare familjens och Niclas stöttande så har jag tagit mig igenom det och blivit ännu starkare psykiskt och fyskikt för att jag vet att jag kan klara det nu.
 
Allt jag kan säga är TACK PAPPA för all hjälp och vägledning!
 
Så pappa skulle du vilja sätta ihop ett nytt upplägg till mig för min träning och utveckling.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej