Det är lördag den 25/1 vilket betyder att jag skulle ha vila idag men det blev ändrat då Niclas fick ta bilen i torsdags när han skulle till jobbet och jag fick vara kvar hemma.  De blev spänst/smidighet 1h igår och styrka överkropp imorse istället då jag vilade i torsdag. 
Har börjat att få behandling för mina knän nu och de lutar mot inlägg i skorna men vet inte om de kommer bli gjutna eller om de blir något annat hoppas faktiskt inte att de blir gjutna för då blir de så dyrt.
Längtar redan till imorgon då de är min 10 km runda och faktiskt så ska jag ha med mig min sambo men han ska bara cykla bredvid och de ska bli kul att ha någon med mig och hunden får stanna hemma.
 
Jag har så go träningsvärk i mina ben efter spänst passet igår dett ska bli riktigt kul att följa detta upplägg.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej