...Med stora stormsteg den stora dagen D då jag kör i gång med mitt nya träningsupplägg inför Göteborgsvarvet. Följer jag detta så kan det gå riktigt bra för mig, gäller att jag håller sömn, kost, vila och  träning bra också för att inte bli sjuk eller skadad.
Är lite orolig över mina knän men ska köpa den stora starka voltarentuben så jag kan smörja in knäna så jag slipper detta att de gör ont, sen ska jag nog kontakta sjukgymnasten för säkerhets skull så de får kolla mina knän så det inte ligger någon där och ruvar.
Denna vecka har jag kört igenom nästan alla muskelgruppar har bara kvar bröst/axlar nu och det kommer avklaras imorgon sen så kommer det bli två dagars vila för mig innan jag kör igång med start på måndag och 4 km löpning.
Jag är så taggad för detta nu, finns inte ord för att beskriva hur tacksam jag är att pappa har satt ihop detta träningsupplägg på 4,5 månader åt mig det innehåller allt från löpning, intervaller, spänst/smidighet till distanslöpning.
De räcker ju inte bara med att man springer varje dag för att klara springa en halvmara alltså 21km, man måste ha en stark kropp i övrigt också.
 
TACK PAPPA ÄN EN GÅNG!
 
 
 
 <--denna är från denhär sidahttp://www.stronger.se/se/train-insane-hoodie
Har ett linne också från stronger.se som ser ut såhär  
Detta hade vart en grym tröja att ha eller denna
 
Här har vi en snygg tröja som jag har kollat på länge!
http://minresa.spreadshirt.se/mrr-2-0-lifestylebymrr-hoodie-dam-A26699100/customize/color/4
Har svårt att veta vilken färg jag vill ha på denna tröja men gillar skarp den mörkblå !
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej