Tyvärr så blir de inte en sån lång text . Bloggen dampade tidiagre ikväll igen när jag satt och skrev om gårdagen . hade fått till ett långt fint inlägg och så när jag ska lägga upp en bild på mig, Cici & Ramona så börjar bloggen gorma . Försökte spara inlägget men de vart bara första raden som kom med. Så nu orkar jag inte skriva om de . Men ska göra ett litet kollagre ist sen ska jag duscha och gå å sova. Har inte sovit många timmar som senaste två dagarna .

image54

                                                                           ^                     ^                      ^
                                                                          Jag              Cici               Ramona


Detta är tok bara en liten del av bilderna som har tagits och hur kvällen slutade . Näe om man ska duscha nu så man får sova snart .

Sov gott folket. I´m back now !

Kommentera

Publiceras ej