Kan inte riktigt förstå jag har nu bott här nere i Kalmar 1 år och jag och Niclas har nu också vart tillsammans i ett år förstår inte hur snabbt allt går. 
För tillfället har vi Nica ute i Emmaboda pga det jobb vi har inom restaurang och vi har slarvat med att hon ska kunna vara ensam hemma. Är huvudet dum får kroppen lida.
Idag skulle jag egentligen jobbat med hade feber igår när jag kom hem från jobbet så blir hemma idag så håller jag tummarna att skiten är över snabbt denna gången ! Haft lite för mycket slarv för mig på senaste tiden men kroppen kan ju behöva få återhämta sig ordentligt någon gång så kanske var på tiden. Vågen visar förövrigt att jag har totalt gått ner nästan 5 kg vilket gör mig glad!
Dock de viktiga i detta är att jag har gått upp  i muskelmassa istället så jag har gått ihop mig bättre sjukt nöjd faktiskt !
 
 

Kommentera

Publiceras ej